Shopping och mat

Idag har jag varit med mormor, pappa och mamma på shoppingtur. Vi åkte till Gällstad utanför Ulricehamn och tittade på allt möjligt. Fast om sanningen ska fram kollade jag inte så mycket alls, faktiskt. Jag sov hela tiden, förutom när jag blev så hungrig att världen höll på att gå under. Då fick mamma amma mig mitt inne i affären. Hon gjorde sitt bästa för att dölja det hela. Ja, ni får ju kolla själva på bilderna nedan. Behöver jag ens nämna att jag passade på att bajsa medan jag åt? Det var SÅ nära att det läckte ur blöjan, men två sekunder innan dess fick vi tag på en toalett med skötbord. Tur det för jag hade ingen lust att byta kläder.

image84

Mamma och jag bakom vagnmuren. Fast jag syns knappt. Trist, eller hur?

image85

Mammas amningshörna från andra hållet. Här syns jag i alla fall lite.

image86

Mormor matar mig med mammas utpumpade mjölk.

image87

En några dagar gammal bild, men den fick vara med här för mamma tycker att jag är SÅ söt i min schalett.

Kommentarer
Postat av: Pappa Andreas

Herregud Hedda vad alla e tråkiga som inte kommenterar din blogg. De bara tittar...vilket i o f inte är så dumt, så söt som du är :) Jag älskar dig min lilla glada, grymtande filleluringska!

2007-06-17 @ 22:17:41
Postat av: morfar

Upptäckte att det är en omgång med bilder som jag har missat. Som alltid är du till din fördel på bilderna du måste "brås" på din mamma som ju även hon gör sig bra på alla bilder, även mormor fick vara med och hon är verkligen en positiv överraskning. Du är så otroligt söt så de finns bara inte. Puss och kram!

2007-06-21 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0