En resa till medeltiden

Min pappa är filmstjärna! Han är med i den andra Arn-filmen. Han är visst bara statist, men i mina ögon är han hjälten och stjärnan och... ja, bäst helt enkelt! Filmmänniskorna ringde till pappa och frågade om han ville vara med i ytterligare några scener och det ville han ju förstås. Jag fick följa med när pappa åkte till Skara för att prova ut kläder. Jag sov hela tiden, men mamma tog några bilder så att jag kan se själv att jag varit där. Mamma letade för övrigt febrilt efter Bert Karlsson, men han var spårlöst försvunnen.

image47

Jag var vaken en liten kort stund i början av resan. Titta, ny mössa igen!

image48

Min pappa och jag på kostymeringsstället i Skara.

image49

Vem är du och vad har du gjort med min pappa?!?

image46

På hemväg. Jättetrött, förstås. Mamma tycker att jag är världens finaste bebis!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hörde av din mamma att du är lite täpt, hoppas att du inte tänker bli förkyld. Tyvärr är jag lite snorig och förkyld så jag skall inte träffa dig med risk att smitta dig. Det är tur att du har din fina blogg så att jag kan se dig där lilla gullunge. Puss och kram!

2007-06-01 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0