Styrelsemöte

Heddas Bajs & Prutt AB

Ordförande
Hedda Granberg

Ledamöter
F. Lodhäst
K. Rokodil

Suppleanter
Nalle Björn
Skummis

Vid mötet beslutades om fortsatt tillverkning av företagets paradskepp specialsenapen Mr Mustard.

image115

Ordförande Hedda Granberg förklarar mötet öppnat.

image116

God stämning inom styrelsen är A och O, anser Hedda Granberg.

image117

Lyssnar uppmärksamt på F. Lodhästs idéer.

image119

En nöjd ordförande förklarar mötet avslutat.

image120

Kopplar av med en stunds TV-tittande efter ett hårt men givande möte.

image121

Fotomodell i franska modekläder från Escada. Mycket stilfullt!

image122

Igår träffade jag Micha på stan. Här övningskör hon min vagn så bra att jag somnade.

Kommentarer
Postat av: morfar

Kanonblogg idag, fint att du redan har startat en firma. Du blir säkert en duktig entreprenör som kommer att ta med dina medarbetare i besluten, vad månde bliva av detta barn?
Idag kommer din kusin det lilla yrvädret Tuva till mormor och mig, hon skall sova här över natten.
Hon kallar säger ju att hon är din storasyster, du är välkommen hit för att leka med henne. Puss, puss gullunge!

2007-07-07 @ 12:19:52
Postat av: Emelie

engagerad redan i ung ålder :)
kul blogginlägg! du är driftigt du Hedda!!!
Kramar från Emelie

2007-07-07 @ 20:25:21
Postat av: faster agnetha

Hedda! Du är en tjej med go i. Verkligen framåt! Bosse och jag ser fram mot att få komma på din dopfest. Jag tror din stora kusin Martin följer med också.
puss på dig!

2007-07-10 @ 13:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0