Dop på gång!



I morgon är det en stor dag. Jag ska nämligen döpas. Medan alla runt omkring mig har hållt på att förbereda dop och efterföljande fest har jag ägnat mig åt att göra det jag gör bäst; sprida glädje och bajsa. Morfar säger att jag är världens gladaste bebis. Ja, inte vet jag om det är sant men glad är jag. Jag gillar livet helt enkelt. Tänk att livet utanför mammas mage kunde vara så kul! Det är faktiskt riktigt skönt att kunna sträcka ut benen ordentligt. Ni som träffat mig vet ju att jag gör det en hel del.

I kväll fick jag bada igen. Det var SÅÅÅ skönt! Pappa passade på att föreviga det hela, som vanligt!

image126

Snart dopfin!

Kommentarer
Postat av: Karin B

Oj, så många fina bilder det finns på dig, lilla Hedda! Jag har ju inte sett dig på riktigt, bara magen innan du kom ut.
Jag vill gratulera på din dopdag och önska dig lycka till i livet. Så bra att din stora starka morbror kom hem och höll dig denna blåsiga dag. Hälsa till hela familjen från Karin o Mats

2007-07-15 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0